سیلووووووووووم

××هرچی بخوای ××

هرچی بخوای اینجا پیدا میشه

سیلووووووووووم

 

 

سلااااااااااااااااااااااام به همه ی دوکس جونای خوفم محصل     البته من زیاد خوف نیستم چون دیشب زیر سرم

 

بودم و حالم بد بود نمیدونین باچه بد بختی درس خوندم  محصل        دلمم واستون یه جوجو شده بود 

 

 

 

 زبانکده محصل

 

 

بچه ها شاید من یه دکتر بشم   البته دکتر حیوونا

یعنی دامپزشک زبانکده محصل

 


 

 

 

 

آخه من عاشق هرچی حیوون و جک و جونوره هستم زبانکده محصل   خیلی دوس دارم  زبانکده محصل     البته شایدم یه 

 

 

 

گرافیست شدمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے    در هر صورت بی کار نمیمونم   محصل

 

 

 

خب من دیگه برم بای باییییییییییییییییییییییییی     محصل      

 



نظرات شما عزیزان:

sogoli
ساعت20:30---11 دی 1390
salamm maryamm jon webloget aliiieeeeeeeeeeee

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:,ساعت 13:45  توسط  مریم