خودخودم

××هرچی بخوای ××

هرچی بخوای اینجا پیدا میشه

خودخودم

1.....

2.....

3.....

 سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام 

یه سلام گنده ی گنده به همه ی آدمای دنیا

دلم واستون یه جوجو شده

ولییییییی.....

به هر حال...

نظر کارشناسی شما راجع به آدام لمبرت چیه؟  لطفا بهم بگید من که خیلی دوسش دارم

حالا نظرتون راجع به بوا (BOA) چیه؟ من اینم دوس دارم

خب اگه دوس داشتین میتونین  شما هم تو نظرات بهم بگین که کی رو دوس دارین تا با  اسم خودتون تو وب بنویسمش

یادتون نره ها 

بایییییییییییییییییییییییییی



نظرات شما عزیزان:

anna
ساعت13:50---1 ارديبهشت 1390
سلام مايليد با من تبادل لينک داشته باشيد اگه هستي منو با نام ( بزرگترين سايت عکسIMAGE 4 YOU

) و ادرسhttp://anna.vcp.ir لينک کنيد و بعد دقيقا مثل من مشخصاتتون رو بديد بم خبر بديد
پاسخ:باشه حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  جمعه 26 فروردين 1390برچسب:,ساعت 20:17  توسط  مریم